Zalando geeft luxe-aanbod extra aandacht

Zalando geeft luxe-aanbod extra aandacht

Designermerken kunnen hun collecties nu in een ‘boutique-stijl’ winkelomgeving presenteren.

Zalando heeft de winkelervaring voor designermerken op de website en in de app vernieuwd. Designermerken kunnen hun collecties nu in een ‘boutique-stijl’ winkelomgeving presenteren, aldus de etailer.

De nieuwe omgeving is volgens Zalando afgestemd op liefhebbers van designermode. Zo kunnen merken er beter hun verhaal vertellen, onder meer dankzij dynamische designelementen. De vraag naar dit type merken neemt volgens Zalando toe. 

Zalando Designer biedt een assortiment van zowel klassieke als opkomende designermerken. Zo vinden klanten er Ralph Lauren en Emporio Armani, maar ook de Amsterdamse merken Filling Pieces en Stieglitz. De Brits-Japanse artiest Rina Sawayama (foto) is dit jaar de ambassadeur van Zalando’s designer- en luxe-aanbod.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!