Cloudpillo verviervoudigt omzet in 2023
Gepubliceerd op 29 februari 2024 om 09:27
RetailRookie Cloudpillo heeft in 2023 een omzet behaald van 12,5 miljoen euro. Dat vertelt Lars van der Wijst, 1 van de oprichters, aan RetailTrends.
Daarmee is het streven voor 2023 ruim behaald. Een jaar na de start draaide het bedrijf een omzet van 3 miljoen euro. Voor 2023 werd het doel gesteld op 7 miljoen, een ruime omzetverdubbeling. Het bedrijf realiseerde vorig jaar een omzetgroei van ruim 400 procent. Het duo verwacht ook voor dit jaar die groei vast te houden.
Het bedrijf heeft onlangs de samenwerking met Beter Bed verder uitgebreid. De RetailRookie ligt nu in alle filialen van de slaapretailer Beter Bed in Nederland en België. Eerder noemde Cloudpillo de samenwerking een logische stap in de groeistrategie.
Lars van der Wijst en Jens Timmers lanceerden hun bedrijf in 2021. Ze begonnen met een hoofdkussen dat de klant zelf kan afstellen met versnipperd memory foam. Inmiddels verkoopt het bedrijf ook matrassen, dekbedden, boxsprings en beddengoed. Het bedrijf werd vorig jaar uitgeroepen tot RetailRookie of the Year op RetailTrends Live.