Kledingretailer WE Fashion rolt een nieuw winkelconcept uit. Met de opening van het filiaal in Zwolle eind deze maand zijn er 7 Nederlandse filialen voorzien van het nieuwe jasje. Een kijkje in de winkels die al onder handen zijn genomen.
Met het nieuwe winkelconcept wil de kledingretailer klanten inspireren om de beste versie van zichzelf te creëren. “Welke mood, maat, smaak of stijl je ook hebt”, zegt ceo Joris Aperghis. “Je kledingkeuze heeft invloed op hoe je je voelt en wat je uitstraalt. Het verbindt ons met de mensen om ons heen, op de momenten die ertoe doen. Dit is altijd het uitgangspunt bij het maken van de WE-collecties en ook de focus in onze nieuwe winkel.”
Tekst loopt door onder de beelden
Klanten kunnen bij het nieuwe winkelconcept de hulp inschakelen van een team met stylisten. Ook nieuw zijn de servicepoints die door de hele winkel staan...
Kledingretailer WE Fashion rolt een nieuw winkelconcept uit. Met de opening van het filiaal in Zwolle eind deze maand zijn er 7 Nederlandse filialen voorzien van het nieuwe jasje. Een kijkje in de winkels die al onder handen zijn genomen.
Met het nieuwe winkelconcept wil de kledingretailer klanten inspireren om de beste versie van zichzelf te creëren. “Welke mood, maat, smaak of stijl je ook hebt”, zegt ceo Joris Aperghis. “Je kledingkeuze heeft invloed op hoe je je voelt en wat je uitstraalt. Het verbindt ons met de mensen om ons heen, op de momenten die ertoe doen. Dit is altijd het uitgangspunt bij het maken van de WE-collecties en ook de focus in onze nieuwe winkel.”
Tekst loopt door onder de beelden
Klanten kunnen bij het nieuwe winkelconcept de hulp inschakelen van een team met stylisten. Ook nieuw zijn de servicepoints die door de hele winkel staan en de instore pick-uppoint voor bestellingen.
De filialen met het nieuwe winkelgevoel zijn voorzien van een neutrale en tijdloze basis. Het kleurenpalet bestaat uit subtiele kleuren met hier en daar opvallende accenten. Ronde vormen zijn er ook te vinden, zoals de ronde catwalks en spiegels in de paskamers.
Tekst loopt door onder de beelden
Het interieur is modulair en flexibel. Er is gebruikgemaakt van deels gerecyclede materialen. De nieuwste winkel die binnenkort in Zwolle opent, heeft 2 verdiepingen met een vloeroppervlak van 400 vierkante meter per etage. Het trappenhuis daar werd voorzien van een dynamische memory lane van het merk WE Fashion.
De filialen in Amsterdam, Roermond, Haarlem, Hoofddorp, Alphen aan den Rijn en Maastricht zijn al ondergedompeld in het nieuwe concept. Na Zwolle volgt Rotterdam. WE Fashion laat daarnaast aan RetaiTrends weten dat Den Haag en Antwerpen ‘op de nominatie’ staan. De vestigingen in Arnhem, Amsterdam Noord en Zurich hebben een facelift gekregen met dit concept als uitgangspunt.
Tekst loopt door onder de beelden
De fashionretailer heeft 183 winkels in Nederland, België en Zwitserland. Voor de rest is het merk via partners online te verkrijgen in Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Finland, Polen en Denemarken.