Cotton Club werkt aan loyaliteitsprogramma

Cotton Club werkt aan loyaliteitsprogramma

Het programma, om meer klanten te binden, komt zowel online als offline beschikbaar.

Cotton Club gaat dit jaar een loyaliteitsprogramma opzetten. Dat vertelde directeur Nathalie van Zeelt tijdens RetailTrends Topics.

Het loyaliteitsprogramma moet zowel online als offline worden gelanceerd in 2024. Het doel is om de klant meer te binden. Vooral online is er nog wat te winnen voor Cotton Club. De webshop van het merk bestaat nu 3 jaar en genereert 10 procent van de totaalomzet. “De online-omzet wordt wel nog ieder jaar verdubbeld”, aldus Van Zeelt.

Cotton Club heeft in Nederland 39 filialen. Volgende week staat de opening van winkel nummer 40 gepland. Van Zeelt vertelde eerder al aan RetailTrends dat ze ruimte ziet voor 50 vestigingen in ons land. In de afgelopen jaren opende het modemerk rond de 10 winkels per jaar.

RetailTrends sprak voor het magazine met Nathalie van Zeelt. Dat interview is hier te vinden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!