Hoogvliet vernieuwt winkelformule 

Hoogvliet vernieuwt winkelformule 

Supermarktketen Hoogvliet heeft zijn winkelformule en pay-off vernieuwd. De vestiging in Zoetermeer werd als eerste voorzien van de nieuwe formule. Veel van de vernieuwingen worden direct uitgerold naar andere filialen, meldt Distrifood.  

“Een grote stap voorwaarts”, schrijft Pim Bijtel, directeur winkelorganisatie over de vernieuwde formule op LinkedIn. Hoogvliet heeft onder meer zijn winkelbeeld, prijsbeleid, assortiment en communicatie aangepast. Onder de naam Bakker Leen - genoemd naar oprichter Leen Hoogvliet - introduceert de supermarkt de nieuwe broodafdeling als een shop-in-shop. Ook werd de slogan ‘De goedkoopste van’ vervangen door de pay-off ‘Daar word je blij van!’. 

Na Zoetermeer volgt in ieder geval dit voorjaar ook nog de locatie in Hoofddorp. Volgens de supermarktketen komen de vernieuwingen daarna in andere winkels. Sommige van de nieuwe onderdelen zitten nog in een testfase. Daarvan wordt later bepaald of deze in andere supermarkten van Hoogvliet komen. 



 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!