Moderne luxe in Ho Chi Minhstad

Moderne luxe in Ho Chi Minhstad

Schoenenmerk Pedro heeft een nieuw vlaggenschip geopend in Ho Chi Minhstad. Tussen het stijlvolle zwarte marmer, het strakke wit en het hout, springt het assortiment eruit. 

De gloednieuwe flagshipstore opende in het winkelgebied Ben Thanh, in de binnenstad van Ho Chi Minhstad. De winkel heeft een oppervlakte van 257 vierkante meter op de begane grond van moderne laagbouw.

Wie binnenstapt komt terecht in een overzichtelijke en lichte ruimte. In het midden van de winkel staat een groot display in de vorm van een halve cirkel. De planken zijn van metaal en zwart marmer.

Tekst loopt door onder de beelden

De 2 houten presentatietafels matchen met het middelgedeelte van de winkel (zie hoofdfoto) dat, van de wanden tot het plafond, bekleed is...

Schoenenmerk Pedro heeft een nieuw vlaggenschip geopend in Ho Chi Minhstad. Tussen het stijlvolle zwarte marmer, het strakke wit en het hout, springt het assortiment eruit. 

De gloednieuwe flagshipstore opende in het winkelgebied Ben Thanh, in de binnenstad van Ho Chi Minhstad. De winkel heeft een oppervlakte van 257 vierkante meter op de begane grond van moderne laagbouw.

Wie binnenstapt komt terecht in een overzichtelijke en lichte ruimte. In het midden van de winkel staat een groot display in de vorm van een halve cirkel. De planken zijn van metaal en zwart marmer.

Tekst loopt door onder de beelden
PEDRO-flagship-store-02-780x520
PEDRO-flagship-store-03-780x520

De 2 houten presentatietafels matchen met het middelgedeelte van de winkel (zie hoofdfoto) dat, van de wanden tot het plafond, bekleed is met hout. In de vakken aan de muur worden een aantal tassen en vazen tentoongesteld. 

Tekst loopt door onder de beelden
PEDRO-flagship-store-06-780x520

PEDRO-flagship-store-05-780x520

De winkelpui is voorzien van gouden details in de vorm van strepen. De strepen keren terug in de achterzijde van het winkelpand, waar de toonbank staat. In de buurt daarvan staat ook een koningsblauwe zithoek waar klanten even kunnen uitrusten. 

Tekst loopt door onder de beelden

PEDRO-flagship-store-07-780x780

Pedro werd opgericht in 2005 en maakt deel uit van de Charles & Keith Group. In beginsel verkocht het merk alleen herenschoenen en accessoires. Inmiddels is de collectie flink uitgebreid met damesschoenen, tassen, accessoires, geuren en de categorie woninginrichting. 

Het snelgroeiende schoenenmerk heeft winkels in Zuidoost-Azië, China, Taiwan, Pakistan en Saoedi-Arabië. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!