Schoenenmerk Pedro heeft een nieuw vlaggenschip geopend in Ho Chi Minhstad. Tussen het stijlvolle zwarte marmer, het strakke wit en het hout, springt het assortiment eruit.
De gloednieuwe flagshipstore opende in het winkelgebied Ben Thanh, in de binnenstad van Ho Chi Minhstad. De winkel heeft een oppervlakte van 257 vierkante meter op de begane grond van moderne laagbouw.
Wie binnenstapt komt terecht in een overzichtelijke en lichte ruimte. In het midden van de winkel staat een groot display in de vorm van een halve cirkel. De planken zijn van metaal en zwart marmer.
Tekst loopt door onder de beelden
De 2 houten presentatietafels matchen met het middelgedeelte van de winkel (zie hoofdfoto) dat, van de wanden tot het plafond, bekleed is...
Schoenenmerk Pedro heeft een nieuw vlaggenschip geopend in Ho Chi Minhstad. Tussen het stijlvolle zwarte marmer, het strakke wit en het hout, springt het assortiment eruit.
De gloednieuwe flagshipstore opende in het winkelgebied Ben Thanh, in de binnenstad van Ho Chi Minhstad. De winkel heeft een oppervlakte van 257 vierkante meter op de begane grond van moderne laagbouw.
Wie binnenstapt komt terecht in een overzichtelijke en lichte ruimte. In het midden van de winkel staat een groot display in de vorm van een halve cirkel. De planken zijn van metaal en zwart marmer.
Tekst loopt door onder de beelden
De 2 houten presentatietafels matchen met het middelgedeelte van de winkel (zie hoofdfoto) dat, van de wanden tot het plafond, bekleed is met hout. In de vakken aan de muur worden een aantal tassen en vazen tentoongesteld.
Tekst loopt door onder de beelden
De winkelpui is voorzien van gouden details in de vorm van strepen. De strepen keren terug in de achterzijde van het winkelpand, waar de toonbank staat. In de buurt daarvan staat ook een koningsblauwe zithoek waar klanten even kunnen uitrusten.
Tekst loopt door onder de beelden
Pedro werd opgericht in 2005 en maakt deel uit van de Charles & Keith Group. In beginsel verkocht het merk alleen herenschoenen en accessoires. Inmiddels is de collectie flink uitgebreid met damesschoenen, tassen, accessoires, geuren en de categorie woninginrichting.
Het snelgroeiende schoenenmerk heeft winkels in Zuidoost-Azië, China, Taiwan, Pakistan en Saoedi-Arabië.