Romp & Roll gaat samenwerking aan met Bugaboo

Romp & Roll gaat samenwerking aan met Bugaboo

"We hechten allebei waarde aan kwaliteit, duurzaamheid, esthetiek en gebruiksgemak", zegt Romp & Roll-oprichter Marieke Hermans tegen RetailTrends.

Rompermerk Romp & Roll gaat een samenwerking aan met kinderwagenmerk Bugaboo. Beide partijen hebben elkaar ontmoet op de negenmaandenbeurs, zo bevestigt Marieke Hermans, oprichter Romp & Roll aan RetailTrends.

“Uit onderzoek blijkt dat de eerste 2 aankopen van aanstaande ouders rompers en kinderwagen zijn”, zo vertelt Hermans. “Dit bracht ons op het idee om samen te werken. We hechten allebei waarde aan kwaliteit, duurzaamheid, esthetiek en gebruiksgemak."

De voormalig Startup van de Maand heeft de afgelopen tijd een groei doorgemaakt. Toch blijft de webshop voorlopig nog alles vanuit zijn eigen verkoopkanaal doen. "Dit stelt ons in staat om feedback van klanten te verzamelen en ons product continu verder te verbeteren", zo vertelt Hermans.

Benieuwd naar het verhaal van Romp & Roll en de ambities voor de komende tijd? Lees hier ons interview met medeoprichter Marieke Hermans.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!