Pieter Pot start experiment met Boerschappen

Pieter Pot start experiment met Boerschappen

De verpakkingsvrije supermarkt zegt wekelijks een samenwerking te starten met een 'impactmaker' van eigen bodem.

Pieter Pot is een samenwerking gestart met het Nederlandse maaltijdboxenbedrijf Boerschappen. Klanten kunnen tijdens een pilot lokale en seizoensgebonden versproducten van Boerschappen toevoegen aan hun onlinebestelling.

Pieter Pot meldt in een e-mail naar klanten dat de producten van het Nederlandse Boerschappen tijdelijk te bestellen zijn. Omdat het om een experiment gaat, zijn er 250 verspakketten beschikbaar. Deze pakketten, met een vaste samenstelling groenten en fruit, zijn alleen deze week beschikbaar 

Pieter Pot zegt wekelijks nieuwe samenwerkingen aan te kondigen met een 'impactmaker'. Het partnership met Boerschappen is hier de eerste van. 

Een jaar geleden verkeerde Boerschappen in moeilijkheden. Eigenaar Stijn Markusse riep op om te bestellen via het platform, omdat het bedrijf door een gebrek aan nieuwe klanten in financiële problemen kwam. Hierna kwamen er 500 nieuwe aandeelhouders bij, die samen een half miljoen euro investeerden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!