Oud-RetailRookie Tommie the Cat start sharefunding

Oud-RetailRookie Tommie the Cat start sharefunding

De startup van Jesse Luk zoekt 250.000 euro groeikapitaal.

Tommie the Cat, een abonnementsdienst voor dierbenodigdheden, is gestart met een sharefundingscampagne. De startup van Jesse Luk zoekt 250.000 euro groeikapitaal via investeringsplatform Broccoli.

De voormalig RetailRookie zegt dat het geld bedoeld is om het assortiment uit te breiden. Naar eigen zeggen behaalde het bedrijf in 2023 een omzet die 10 keer hoger was dan in 2022. Voor komend jaar verwacht het initiatief van Jesse Luk een verdubbeling van de omzet. "We liggen mooi op de prognose en zien veel kansen om Tommie the Cat nog groter te maken", aldus de oprichter. 

"Door middel van sharefunding kunnen we onze klanten, maar ook leveranciers en investeerders betrekken bij ons succes." Via de campagne kan men vanaf 500 euro instappen. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!