Geen ritjes meer naar de dierenspeciaalzaak voor grote zakken voer voor de lichtvoetige viervoeter. Maak kennis met Tommie the cat: elke zes weken een doos met alle benodigdheden op de stoep – van vulling voor de kattenbak tot happy meal-achtige surprises.

 

Met een fulltimebaan kan een bezoek aan de dierenwinkel voor kattenbakvulling of een tijdige bestelling voor kattenbrokjes er nog weleens bij inschieten. Ook Jesse Luk heeft zich meer dan eens moeten haasten om op het laatste moment iets voor zijn viervoeter in huis te halen. Hoe kan het dat hier nog niets voor op de markt is, begon hij zich af te vragen. “Ik begreep echt niet waarom niemand ooit een totaalconcept heeft bedacht waarbij de katteneigenaar volledig ontzorgd wordt.” 


Vanuit dat irritatiepunt ontstond het idee voor Tommie the cat, vernoemd naar zijn eerste huisdier. Luk richt zich op het nat- en droogvoer, biologisch afbreekbare kattenbakzakken, kattenbakvulling en wisselende surprises voor de kat – in het luxesegment. Boxen worden vooralsnog enkel via het eigen onlinekanaal verkocht. “Steeds meer mensen willen...