Een shakebeker, halter, handdoek en een springtouw. Normaliter vind je deze attributen vooral in de sportschool, nu staan ze vergroot in het Londense warenhuis Selfridges. Sportmerk Nike en het Franse modelabel Jacquemus lanceerden er samen een interactieve pop-up.
De tijdelijke winkel – die de naam The Wonder Room draagt – ziet eruit als een kleedkamer in een hippe sportschool. Dat is onder meer te danken aan de industriële, grijze en stalen muren en de lichtgrijze vloer. De wit met rode collectie van de 2 merken vormt daarmee een groot contrast.
Tekst loopt door onder de beelden.
Nike en Jacquemus pakken in de pop-up groots uit met gigantische attributen. Ook de bekende Le Swoosh-handtas, in de vorm van het Nike-logo, werd uitvergroot. De...
Een shakebeker, halter, handdoek en een springtouw. Normaliter vind je deze attributen vooral in de sportschool, nu staan ze vergroot in het Londense warenhuis Selfridges. Sportmerk Nike en het Franse modelabel Jacquemus lanceerden er samen een interactieve pop-up.
De tijdelijke winkel – die de naam The Wonder Room draagt – ziet eruit als een kleedkamer in een hippe sportschool. Dat is onder meer te danken aan de industriële, grijze en stalen muren en de lichtgrijze vloer. De wit met rode collectie van de 2 merken vormt daarmee een groot contrast.
Tekst loopt door onder de beelden.
Nike en Jacquemus pakken in de pop-up groots uit met gigantische attributen. Ook de bekende Le Swoosh-handtas, in de vorm van het Nike-logo, werd uitvergroot. De flinke tas weegt bijna 500 kilo, is 7 meter lang en 4 meter hoog. In totaal hebben er zo’n 50 mensen aan gewerkt. Van timmerlieden, schilders, stoffeerders, elektriciens tot geluidstechnici.
Tekst loopt door onder de beelden.
Saillant detail: doordat de tas zo groot is, kunnen bezoekers er in staan en zich even in de tas begeven. Wie een kijkje neemt ziet dat er in de tas ook attributen te vinden zijn die niet onbekend zijn voor sporters: oordopjes, een doosje pepermuntjes en een Nike-polsbandje.
In de etalage is ook een grote halter te vinden met daarop de logo’s van Nike en Jacquemus. Net als de halter is ook het springtouw gemaakt van gefreesd MDF. Ook staat er een kolossale shakebeker en een immens grote handdoek. Ieder attribuut is 5 keer zo groot gemaakt als normaal.
Tekst loopt door onder het beeld.
Al dat ‘sporten’ zorgt voor dorstige bezoekers en dus wordt er in de pop-up ook versgeperst sap verkocht. The Wonder Room is nog te bezoeken tot 12 augustus.