Crisp gaat grens over met maaltijdbox

Crisp gaat grens over met maaltijdbox

De onlinesupermarkt biedt 8 maanden na lancering in Nederland zijn weekbox ook in Vlaanderen aan.

Oud-RetailRookie Crisp gaat de grens over richting onze zuiderburen. De onlinesupermarkt biedt 8 maanden na lancering in Nederland nu ook zijn weekbox in Vlaanderen aan.

Crisps introduceert in Vlaanderen een flexibel weekabonnement om 3 dagen van te kunnen eten. De inhoud van de weekbox wordt samengesteld door chefs, die rekening houden met het seizoen. Met de toevoeging van de weekbox combineert de boodschappen-app het aanbod van een volwaardige supermarkt met een flexibel maaltijdbox-abonnement. Daardoor wordt het bedrijf meer een one-stop-shop.

In Nederland lanceerde Crisp de maaltijdbox 8 maanden geleden, nadat het maaltijdboxaanbieder De Krat had overgenomen. In ons land bevat de box vooral lokale ‘vergeten’ seizoensgroenten.

Rode cijfers
De voormalig RetailRookie draait volgens de laatste cijfers nog verlies, mede door de uitbreiding naar België. Het bedrijf was hoopvol om in de zomer van 2024 winstgevend te zijn. Of dat is gelukt, maakt Crisp niet bekend. Nu de onlinespeler een nieuwe markt betreedt, zou dat de cijfers opnieuw kunnen drukken.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!