Kruidvat zet gamification centraal in nieuwe app

Kruidvat zet gamification centraal in nieuwe app

Kruidvat lanceert deze maandag zijn vernieuwde app. De introductie gaat gepaard met een interactieve, multimediale campagne waarin gamification centraal staat. 

Kruidvat brengt de vernieuwde winkelervaring en klantvoordelen extra onder de aandacht via tv, radio, online en via influencers. Volgens de retailer maakt de app winkelen makkelijker en aantrekkelijker. Zo biedt de app naast voordelen voor klanten advies aangaande gezondheidsvragen en kunnen ze gebruikmaken van een boodschappenlijstje.

Clubleden ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen die aansluiten bij hun koopgedrag en voorkeuren. Daarnaast vinden ze eenvoudig acties op producten die ze eerder hebben gekocht. Alle voordelen van de Kruidvat Club staan in de app op één plek.

Afgelopen zomer kreeg moederbedrijf A.S. Watson nog een boete opgelegd van 600.000 euro van de Autoriteit Persoonsgegevens wegens het onrechtmatig opslaan van persoonsgegevens van miljoenen bezoekers van Kruidvat.nl. Kruidvat was het hier niet mee eens en heeft bezwaar aangetekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!