Tess V heeft in het centrum van Groningen de deuren geopend van haar 4e boetiek. De nieuwe 126 vierkante meter grote winkel is gevestigd in het voormalige Scotch & Soda-pand, dat volledig is verbouwd.
Tekst loopt door onder de foto
Het karakteristieke gebouw, bestaande uit twee panden die van binnen met een klein trappetje verbonden zijn, ademt veel sfeer dankzij de authentieke elementen.
De winkel op de begane grond is overwegend wit met de voor Tess V kenmerkende roze en gouden elementen. Opvallend zijn de twee hardroze boogvormige kasten waarin sieraden worden geëtaleerd. De kledingrekken zijn wit en goudkleurig en op de vloer ligt een visgraatvloer.
Tekst loopt door onder de foto
Tess V heeft in het centrum van Groningen de deuren geopend van haar 4e boetiek. De nieuwe 126 vierkante meter grote winkel is gevestigd in het voormalige Scotch & Soda-pand, dat volledig is verbouwd.
Tekst loopt door onder de foto
Het karakteristieke gebouw, bestaande uit twee panden die van binnen met een klein trappetje verbonden zijn, ademt veel sfeer dankzij de authentieke elementen.
De winkel op de begane grond is overwegend wit met de voor Tess V kenmerkende roze en gouden elementen. Opvallend zijn de twee hardroze boogvormige kasten waarin sieraden worden geëtaleerd. De kledingrekken zijn wit en goudkleurig en op de vloer ligt een visgraatvloer.
Tekst loopt door onder de foto
Naast de kenmerkende roze golfspiegel en de witte wolkentafel ligt in de nieuwe winkel de focus op de Friday Denim-collectie die vorig jaar werd gelanceerd. Consumenten kunnen in deze flink uitgebreide hoek terecht voor een breed assortiment aan verschillende spijkerbroeken. "We hebben gezien hoe populair onze denimcollectie is, daarom wilden we in Groningen extra ruimte creëren om nog beter advies te kunnen geven over onze jeans”, zegt oprichtster Tess Verwoert.
Tekst loopt door onder de foto
Wat de nieuwe winkel extra bijzonder maakt, is dat de locatie is gekozen door de trouwe volgers van het modemerk. Via een Instagram-poll vroeg Tess V haar volgers waar de volgende winkel moest komen. Groningen kwam als favoriet uit de bus. "We vinden het fantastisch om onze klanten zo nauw te betrekken bij wat we doen. Het voelt alsof we dit samen met hen hebben besloten en dat maakt deze opening extra speciaal.”
Tekst loopt door onder de foto
Tess V is 8 jaar geleden opgericht door de toen 16-jarige Tess Verwoert. Het inmiddels miljoenenbedrijf met vier fysieke winkels in Nederland heeft een loyale fanbase van honderdduizenden volgers op social media. Een groot deel van deze fanbase volgt wekelijks de beroemde dinsdag drop, waarbij nieuwe collecties worden gelanceerd die direct online te koop zijn. De fysieke winkels zijn volledig afgestemd op deze wekelijkse drops, zodat klanten ook daar de nieuwste kledingstukken kunnen vinden.