Nieuw supermarktconcept in Center Parcs

Nieuw supermarktconcept in Center Parcs

Albron, de horeca- en retailpartner van Center Parcs, start met een nieuw supermarktconcept in Center Parcs in Nederland en België.

Gasten kunnen straks rekenen op een uitgebreid versassortiment, met veel gemakkelijke maaltijden en producten van premiumkwaliteit. Daarbij wordt met de lancering van een nieuwe webshop het gemak nog verder vergroot: gasten kunnen hun boodschappen vooraf bestellen, zodat bij aankomst bijvoorbeeld hun favoriete drankjes al koud in de koelkast staan.

Albron wil met deze stap meer inspelen op de veranderende wensen van vakantiegangers en werkt voor dit concept samen met Boon Food Group, bekend van onder meer supermarktketen Boon’s Markt. “We weten dat gasten tijdens hun verblijf een andere eetbehoefte hebben dan thuis. Het gaat veel meer om lekker eten, samen genieten en tijd besparen”, aldus Jan Willem Hilbron, algemeen directeur van Albron.

Albron is sinds 2010 verantwoordelijk voor de horeca- en retailconcepten bij 10 Center Parcs-parken in Nederland en België. De komende jaren investeert Albron in totaal 39 miljoen euro om de winkelervaring en de horeca in de parken naar een hoger niveau te tillen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!