Beautymerk Charlotte Tilbury heeft zijn winkel in Londen verhuisd naar een ruimere locatie in Covent Garden. De nieuwe flagshipstore is 3 keer zo groot als de vorige winkel en biedt klanten een nog luxere shopervaring – een echte touch-up, om in make-uptermen te spreken.
De oorspronkelijke winkel opende in 2015 aan James Street. Nu, 10 jaar later, is het tijd voor een upgrade. De nieuwe locatie, centraal gelegen bij de markt het Royal Opera House, beslaat maar liefst 4.300 square feet (ongeveer 400 vierkante meter) en biedt 3 keer zoveel winkelruimte.
Tekst loopt door onder de beelden.
In de winkel vinden klanten een breed assortiment aan huidverzorging, make-up en parfums. Ze kunnen ook advies vragen aan de professionele visagisten van het...
Beautymerk Charlotte Tilbury heeft zijn winkel in Londen verhuisd naar een ruimere locatie in Covent Garden. De nieuwe flagshipstore is 3 keer zo groot als de vorige winkel en biedt klanten een nog luxere shopervaring – een echte touch-up, om in make-uptermen te spreken.
De oorspronkelijke winkel opende in 2015 aan James Street. Nu, 10 jaar later, is het tijd voor een upgrade. De nieuwe locatie, centraal gelegen bij de markt het Royal Opera House, beslaat maar liefst 4.300 square feet (ongeveer 400 vierkante meter) en biedt 3 keer zoveel winkelruimte.
Tekst loopt door onder de beelden.
In de winkel vinden klanten een breed assortiment aan huidverzorging, make-up en parfums. Ze kunnen ook advies vragen aan de professionele visagisten van het cosmeticamerk.
Tekst loopt door onder de beelden.
Een bijzondere highlight in deze nieuwste flagshipstore is de wereldprimeur van de Charlotte Tilbury Skin Spa, aldus het merk. Hier kunnen klanten genieten van 4 luxe gezichtsbehandelingen. Ook bevat dit filiaal de eerste Pillow Talk Bar, speciaal gewijd aan de iconische Pillow Talk-lippenstift.
Voor het storedesign is gekozen voor een rustige basis met neutrale kleuren. Het geheel wordt ingekleurd met gouden en kleurrijke details, waarbij de kleur roze domineert.
Tekst loopt door onder het beeld.
Het cosmeticamerk werd in 2013 opgericht door de gelijknamige Britse make-upartist Charlotte Tilbury. Charlotte Tilbury heeft in Nederland geen eigen winkels, maar is wel te vinden met shop-in-shops in de Bijenkorf.