Daily Flowers zet in op 100 verkooppunten

Daily Flowers zet in op 100 verkooppunten

De nieuwe verkooppunten komen in winkelcentra, tankstations, hotels en op vele andere locaties. 

Daily Flowers wil naar 100 verkooppunten in Nederland, zo meldt oprichter Carlo van Noortwijk op LinkedIn. Daarmee zet het bedrijf de eerder genoemde doelstelling van landelijke dekking in 2025 kracht bij.

De nieuwe verkooppunten komen in winkelcentra, tankstations, hotels en op vele andere locaties. Momenteel heeft het bedrijf 15 locaties. De nieuwe investering zou dat aantal verzevenvoudigen. Of daar ook fysieke winkels bij zitten, is nog niet bekend.

De eerste automaat van het bedrijf stond in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht. Inmiddels staan de vendingmachines op verschillende grote A1-locaties, zoals in Westfield Mall of the Netherlands en de Kalverpassage in Amsterdam. Afgelopen juni opende het bedrijf op het Gelderlandplein in Amsterdam zijn eerste fysieke winkel.

Daily Flowers werd opgericht door jeugdvrienden Carlo van Noortwijk, Kevin van Hilst en Yvar Achterberg.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!