ERU komt dit jaar met pop-upstores

ERU komt dit jaar met pop-upstores

“In die vestigingen willen we onze klanten kennis laten maken met al onze producten en ook proberen fan te maken", aldus marketingmanager Toon Kessen op RetailTrends Topics.

Smeerkaasmerk ERU gaat in 2025 een aantal pop-upwinkels openen. Dat maakte marketingmanager Toon Kessen tijdens RetailTrends Topics bekend.

Over het aantal vestigingen en wanneer ze precies openen, kon Kessen nog niets zeggen. “Het moeten plekken zijn waar veel mensen komen.”

Goudkuipje, bedacht in 1959, is het bekendste merk van ERU. “We focussen in de nieuwe strategie meer op het merk ERU en daar horen veel meer producten bij dan alleen onze bekende merken”, aldus Kessen. “In die pop-upvestigingen willen we onze klanten kennis laten maken met al onze producten en ook proberen fan te maken.”

ERU werd in 1824 opgericht en kreeg in 1999 het predicaat koninklijk. Audrey van Ham, oud-ceo van Christine Le Duc, is sinds begin dit jaar co-ceo van het bedrijf.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 50.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!