ERU opent eerste pop-upstore in Utrecht

ERU opent eerste pop-upstore in Utrecht

De tijdelijke winkels die het smeerkaasmerk dit jaar opent, zijn onderdeel van de vernieuwde merkstrategie.

Smeerkaasmerk ERU heeft in Utrecht in winkelcentrum Hoog Catharijne zijn eerste pop-upwinkel geopend. De tijdelijke winkels die het merk dit jaar opent, zijn onderdeel van de vernieuwde merkstrategie.

"Met deze pop-upstore betrekken we de consument actief bij waar ons merk voor staat; kwaliteit, heritage en een veelzijdig assortiment. De consument kan de kaas proeven en ontdekken", aldus Audrey van Ham, co-ceo van ERU.

Het blijft echter niet bij deze ene winkel: "In de toekomst willen we onze merkbeleving met een live experience ook op andere plekken in het land introduceren. Uiteraard met de kennis die we nu opdoen." Waar die winkels komen, is echter nog niet bekend.

ERU kondigde eerder dit jaar op RetailTrends Topics al aan dat het dit jaar pop-upstores wilde openen, vooral met 'het doel om klanten proberen fan te maken'.

ERU werd in 1824 opgericht en kreeg in 1999 het predicaat koninklijk. Audrey van Ham, oud-ceo van Christine Le Duc, is sinds begin dit jaar co-ceo van het bedrijf.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!