Nexeye, het moederbedrijf van Hans Anders en eyes+more, heeft een nieuwe cco. Mary Doumtsi is formeel op 1 mei in dienst getreden.
Doumtsi brengt meer dan 15 jaar internationale ervaring mee op het gebied van retail, hoorzorg, merkstrategie en klantbeleving. Zo was ze hiervoor werkzaam als chief retail officer bij WSAudiology. Daarvoor werkte ze op soortgelijke posities bij G-Star en het moederbedrijf van Tommy Hilfiger en Calvin Klein.
In haar functie krijgt Doumtsi verantwoordelijkheid over de optiek- en audiosalesorganisaties van Nederland en België, alsmede Direkt Optik in Zweden. Ook is ze eindverantwoordelijk voor de centrale marketingcommunicatieafdeling van Nexeye.
Ceo Bart van den Nieuwenhof is blij met een ervaren kracht binnen het ‘executive team’: “Doumtsi is precies wat we nodig hebben om onze groeiambities waar te maken. Met haar aan boord zetten we vol in op verdere expansie, innovatie en het versterken van onze positie als toonaangevende retailer voor betaalbare en kwalitatieve oog- en hoorzorg.”
Reacties 0