In de nieuwe podcastserie Merken langs de meetlat onderzoeken RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en Hendrik Beerda in 3 afleveringen de wereld van Nederlandse retailmerken.
In deze tweede aflevering nemen ze de 5 grootste stijgers en de 5 grootste dalers van de afgelopen 10 jaar mee. Zo schommelt Coolblue al sinds jaar en dag rond de 12e plek van de sterkste retailmerken van ons land. Waarom zit deze speler nog niet in de top 10? En zou Amazon daar wel in kunnen belanden?
Deze RetailTrends-podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Comarch.
Eerst nog benieuwd naar deel 1? Klik hier.
Brands in Retail
Merkenexpert Hendrik Beerda doet sinds 2015 onderzoek naar de 100 sterkste retailmerken in Nederland. RetailTrends.nl presenteert de opvallendste uitkomsten.
Op het RetailTrends-event Brands in Retail van 27 mei gaat Beerda in op de belangrijkste uitkomsten van het Retail Merkenonderzoek. Ook kijkt hij naar de mogelijkheden van sponsoring voor reputatieversterking van een merk, nu reclame minder effectief wordt.
Op basis van het Retail Merkenonderzoek 2025 worden daarnaast 3 nieuwe awards uitgereikt:
- Vriendelijk winkelpersoneel
- Aantrekkelijke aanbiedingen
- Goede prijs-kwaliteitverhouding
Kijk hier voor meer informatie over de line-up van Brands in Retail en tickets.
Reacties 0