The Good Roll stelt managing director aan
Gepubliceerd op 21 mei 2025 om 08:24
The Good Roll heeft Joost Claessens per direct aangesteld als managing director. In deze rol wordt Claessens eindverantwoordelijk voor verdere groei en professionalisering van het duurzame toiletpapiermerk in zowel binnen- als buitenland.
Claessens komt over van groente-tortillamerk No Fairytales, waar hij sinds 2023 general manager was. Daarvoor werkte hij onder meer bij Ahold, Gorillas en San Lucar. Zijn expertise ligt op het gebied van e-commerce, merkstrategie en duurzame FMCG.
Met de komst van Claessens wil oud-RetailRookie The Good Roll zijn impact versnellen, het distributienetwerk uitbreiden en zijn merkpositie verstevigen in retail en b2b. Oprichters Melle Schellekens en Sander de Klerk richten zich de komende tijd op de internationale uitbreiding van The Good Paper Chain: een duurzame productieketen voor bamboepapier.
The Good Roll heeft een eigen webshop en is verkrijgbaar in enkele supermarkten in Nederland en een aantal andere landen. In december vorig jaar kondigde het bedrijf al aan op zoek te gaan naar een nieuwe managing director om verder te kunnen groeien in Europa. In februari van dit jaar haalde het merk Geert van der Pol binnen als commercieel directeur. Van der Pol werkte hiervoor bij FrieslandCampina.
The Good Roll behoorde tot de lichting RetailRookies van 2019-2020. In dat jaar werd Unrobe uitgeroepen tot RetailRookie van het jaar.