Infographic: Dit verwacht de consument van je merk op social media

Infographic: Dit verwacht de consument van je merk op social media

Je krijgt 2 kansen voordat een klant afhaakt en die klant heeft liever contact met een medewerker dan met een AI-chatbot. Social media-bureau Emplify vroeg 1.000 Amerikaanse consumenten naar hun verwachtingen van een merk op social media. De rode draad in de uitkomsten van The Social Pulse: consumenten willen authenticiteit, snelle reacties en echte waarde. 


De uitkomsten zijn gebundeld in deze infographic. 

Je krijgt 2 kansen voordat een klant afhaakt en die klant heeft liever contact met een medewerker dan met een AI-chatbot. Social media-bureau Emplify vroeg 1.000 Amerikaanse consumenten naar hun verwachtingen van een merk op social media. De rode draad in de uitkomsten van The Social Pulse: consumenten willen authenticiteit, snelle reacties en echte waarde. 


De uitkomsten zijn gebundeld in deze infographic. 

the social pulse

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 52.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!