Schiphol lanceert nieuw retailconcept en opent grootste winkel

Schiphol lanceert nieuw retailconcept en opent grootste winkel

De formule is te vinden in Lounge 1 en is het eerste resultaat van de samenwerking tussen de luchthaven en Lagardère Travel Retail. 

Schiphol heeft een nieuw retailconcept gelanceerd onder de naam 'Today Duty Free'. De flagshipstore van 1.500 vierkante meter is daarmee nu de grootste winkel van de luchthaven.

De formule is te vinden in Lounge 1 en is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Schiphol en Lagardère Travel Retail. Reizigers vinden er internationale topmerken en nichelabels binnen 3 hoofdsegmenten: parfums & cosmetica, wijn & gedistilleerd en zoetwaren. De winkel biedt daarnaast extra services zoals een tasting bar, self-checkouts en persoonlijk beautyadvies.

De opening van de Today Duty Free flagshipstore maakt deel uit van de grootschalige vernieuwing van Lounge 1, de zone waar reizigers komen na de securitycheck voor vluchten binnen Europa. De lounge is onlangs uitgebreid van 19.000 naar 24.000 vierkante meter en het aanbod aan winkels en horeca wordt vernieuwd met 23 nieuwe concepten.

Naast Lounge 1 worden in de komende maanden ook andere duty free-winkels op de luchthaven vernieuwd.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 52.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!