Daily Flowers breidt uit naar ruim 50 verkooppunten

Daily Flowers breidt uit naar ruim 50 verkooppunten

Met de uitrol van 36 nieuwe automaten komt het bloemenbedrijf dichter bij zijn doelstelling van een landelijke dekking.

Daily Flowers is gestart met de uitrol van 36 nieuwe automaten, dat meldt oprichter Carlo van Noortwijk op LinkedIn. Met deze uitbreiding komt het bloemenbedrijf dichter bij zijn doelstelling van een landelijke dekking.

Begin dit jaar meldde Daily Flowers dat het inzet op 100 verkooppunten in Nederland. Destijds had het 15 verkooppunten; met de nieuwe automaten erbij zijn dit er nu meer dan 50.  

De nieuwe verkooppunten openen onder meer in winkelcentra, tankstations en hotels. Zo zijn er afgelopen week automaten geplaatst in onder meer The Style Outlet in Amsterdam, The Valley in Amsterdam-Zuid en het Utrechtse winkelcentrum Overvecht.

Daily Flowers is opgericht door jeugdvrienden Carlo van Noortwijk, Kevin van Hilst en Yvar Achterberg. De allereerste automaat stond in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht. Het bedrijf opende in juni vorig jaar zijn eerste fysieke winkel op het Gelderlandplein in Amsterdam.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 52.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!