Food for Skin haalt 810.000 euro groeigeld op

Food for Skin haalt 810.000 euro groeigeld op

"Met dit geld willen we onder andere het bereik vergroten door online advertenties, meer op de socials, maar ook via de radio en een out of home campagne", aldus medeoprichter Angela Ursem tegen RetailTrends.

Food for Skin heeft groeigeld opgehaald. Dit wordt onder andere geïnvesteerd in meer bereik van het merk, duurzame projecten, nieuwe producten en nieuwe werknemers.

Het totale bedrag van de 3 geldschieters, DOEN Participaties, genuine business en Rabo Foundation komt uit op 810.000 euro.

"Er is nog veel markt te winnen in Nederland", vertelt medeoprichter Angela Ursem tegen RetailTtrends. "Met dit geld willen we ondere andere het bereik vergroten door online advertenties, meer op de socials, maar ook via de radio en een out of home campagne."

Daarbij doet het merk nog wel vooral Nederland aan, zo schetst Ursem. "Voor 2026 ligt die focus nog steeds op Nederland, want daar is nog genoeg te winnen. Ook blijven we ons nog even op e-commerce focussen, hoewel we natuurlijk wel bij kleine onafhankelijke retailers liggen."

Food for Skin is eind 2020 opgericht door Cathy Molenaar, Angela Ursem en Manon Fennis. De RetailRookie van 2022 heeft als doel om een Europees duurzaam merk te worden in de personal care-industrie.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!