Intergamma begint met retailmedia, zowel online als in de winkels

Intergamma begint met retailmedia, zowel online als in de winkels

Hiervoor is een nieuwe businessunit opgericht: de Intergamma Retail Media Groep.

Intergamma, de organisatie achter de doe-het-zelf-ketens Gamma en Karwei, begint met retailmedia. Zowel online als in de bouwmarkten kunnen leveranciers en adverteerders hun merken en producten onder de aandacht brengen.

Hiervoor is een nieuwe businessunit opgericht: de Intergamma Retail Media Groep. Volgens Ceo Joost de Beijer kunnen retailers en merken dankzij de nieuwe service gerichter hun doelgroep in de huis- en tuinmarkt bereiken. "En voor klanten maakt het hun shoppingbeleving relevanter, gemakkelijker en meer gepersonaliseerd."

Op de websites en in de apps gaat het onder meer om banners, gesponsorde producten en video's. In de winkels, vanaf medio 2026, om digitale schermen, displays en communicatie via de schappen. Intergamma heeft in Nederland en België 377 vestigingen, die naar eigen zeggen zo'n 80 miljoen klanten per jaar ontvangen. De webshops hebben jaarlijks circa 200 miljoen bezoekers.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!