Scapino lanceert volgend jaar loyaliteitsprogramma

Scapino lanceert volgend jaar loyaliteitsprogramma

Details over de opzet van het programma, zoals een spaarmechanisme of voordelen voor vaste klanten, worden op een later moment bekendgemaakt.

Schoenen- en sportretailer Scapino introduceert begin 2026 een loyaliteitsprogramma. Dat bevestigt head of retail Thimo Werkmeester tegenover RetailTrends. 

Scapino werkt momenteel aan de voorbereidingen voor de lancering, die later dit jaar officieel wordt aangekondigd. Details over de opzet van het programma, zoals een spaarmechanisme of voordelen voor vaste klanten, worden op een later moment bekendgemaakt.

Met de introductie van het loyaliteitsprogramma wil de keten klanten beter binden aan het merk, in lijn met de bredere omnichannelstrategie van het bedrijf.

Scapino heeft bijna 200 winkels en een webshop in Nederland.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!