Zalando trekt topman L'Óréal aan voor versnelde Europese groei beautysegment

Zalando trekt topman L'Óréal aan voor versnelde Europese groei beautysegment

Thomas Schwulera zich richten op het versterken van samenwerkingen met merkpartners, verbetering van het assortiment, tech-enabled personalisatie en inspirerende contentformats.

Zalando zet stevig in op verdere Europese groei van zijn beautysegment. Om dit te realiseren heeft het e-commerceplatform Thomas Schwulera, voorheen topman bij cosmeticareus L’Oréal, aangetrokken als nieuwe vice president beauty. Dat meldt Schwulera zelf op LinkedIn.

In zijn nieuwe rol zal Schwulera zich richten op het versterken van samenwerkingen met merkpartners, verbetering van het assortiment, tech-enabled personalisatie en inspirerende contentformats.

Voor zijn aantreden bij Zalando, vorige maand, werkte Schwulera zo'n 18 jaar voor L'Oréal, waarvan 3 jaar als general manager bij de Duitse dochteronderneming van het beautyconcern. Zijn laatste functie was die van directeur voor L'Oréal Zwitserland.

Zalando begon in 2008 in Berlijn en groeide uit tot een e-commerceplatform dat actief is in 25 landen. In Nederland is Zalando al actief sinds 2010.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!