Zalando brengt vernieuwde versie app naar 22 landen waaronder Nederland

Zalando brengt vernieuwde versie app naar 22 landen waaronder Nederland

De 'discovery feed' toont gebruikers direct bij het openen van de app gepersonaliseerde inspiratie, zoals looks, producten en merken die vrijwel realtime worden afgestemd op hun voorkeuren en gedrag.

Zalando heeft zijn AI-gedreven app uitgebreid met openbare profielen en de mogelijkheid om content te delen. De vernieuwde versie van de app is nu beschikbaar in 22 landen, waaronder Nederland, België en Luxemburg.

De 'discovery feed' toont gebruikers direct bij het openen van de app gepersonaliseerde inspiratie, zoals looks, producten en merken die vrijwel realtime worden afgestemd op hun voorkeuren en gedrag. 

Daarnaast kunnen gebruikers via de nieuwe openbare profielen hun favoriete items opslaan, prikborden (boards) aanmaken en deze – ook buiten Zalando – delen en andere creators volgen.

Volgens Zalando past de uitbreiding binnen de strategie om de app meer te laten functioneren als inspiratie- en entertainmentplatform. De webgigant wil klanten niet alleen producten laten kopen, maar hen ook helpen om nieuwe merken en trends te ontdekken.

 
 

 
 
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!