E-mailmarketing werkt nog altijd goed, maar alleen als mensen je mails ook echt openen. In deze infographic, afkomstig van e-mailmarketingexpert Chase Dimond en gepubliceerd op de website van Red Website Design, wordt uitgelegd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Hij deelt 7 slimme technieken, zoals urgentie, personalisatie en FOMO, die inspelen op de nieuwsgierigheid van de ontvanger. Met de juiste toon en timing kun je zo niet alleen meer lezers laten klikken, maar ze ook betrokken houden bij je boodschap.
.
E-mailmarketing werkt nog altijd goed, maar alleen als mensen je mails ook echt openen. In deze infographic, afkomstig van e-mailmarketingexpert Chase Dimond en gepubliceerd op de website van Red Website Design, wordt uitgelegd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Hij deelt 7 slimme technieken, zoals urgentie, personalisatie en FOMO, die inspelen op de nieuwsgierigheid van de ontvanger. Met de juiste toon en timing kun je zo niet alleen meer lezers laten klikken, maar ze ook betrokken houden bij je boodschap.

.