Zo ziet luxe eruit volgens Ici Paris XL

Zo ziet luxe eruit volgens Ici Paris XL

Luxe, stijl, toegankelijkheid en beleving. Dat zijn de vier woorden die Ici Paris XL koppelt aan zijn nieuwe winkelconcept, dat vrijdag debuteerde in Haarlem.

De winkel is gevestigd in de Grote Houtstraat. Naast een nieuw, meer luxe interieur is er een grote rol voor de 'digitale presentatie' van de winkel, die bestaat uit verschillende schermen met bewegend beeld. Verder heeft het cadeau-assortiment een promintente plaats gekregen en geven 'beauty experts' advies op maat.

Nieuw zijn de twee shop-in-shops, van make-upmerk Urban Decay en parfumlabel Jo Malone. Die dienen om 'het exclusieve assortiment nog meer uitstraling te geven', volgens Ici Paris XL. Urban Decay wordt door de retailer omschreven als 'een exclusief merk voor vrouwen die trots zijn op hun individualiteit', terwijl Jo Malone 'een hulde brengt aan de Britse levensttijl'. 

Haarlem is de eerste Nederlandse winkel van Ici Paris XL die met het nieuwe concept is uitgerust. In totaal heeft de formule van A.S. Watson, die zo'n vijftig jaar geleden in België startte, 151 winkels in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in