Ze ruiken kansen, tonen lef én dragen bij aan consumentenverwachtingen. Maak kennis met de RetailRookies 2018-2019: tien innovatieve pioniers die inspelen op nieuwe consumentenbehoeften en de retail kleur geven. Deze vijfde editie is samengesteld door de redactie in samenwerking met Tony’s Chocolonely-topman Henk Jan Beltman, gasthoofdredacteur van het septembernummer van RetailTrends.
De RetailRookies hebben ieder een eigen ambitie, een eigen definitie van succes. Begonnen op een wit vel, aan het begin van een nieuw avontuur. De RetailRookies bewijzen dat retail leuk, dynamisch en springlevend is!
De RetailRookies strijden tijdens het Retail & Brands Festival om de titel: RetailRookie of the Year 2018-2019, met dit jaar als hoofdsponsor ABN Amro. Iedere RetailRookie staat zestig seconden oog in oog met drie retailexperts. Wie weet de vakjury in die ene minuut het meest te overtuigen van zijn concept?
Nog geen tickets voor het Retail & Brands Festival? Kijk op de website voor meer informatie en om je aan te melden: retailandbrandsfestival.nl
Reacties 0