Dit zijn de tien RetailRookies van 2018-2019

Dit zijn de tien RetailRookies van 2018-2019

Ze ruiken kansen, tonen lef én dragen bij aan consumentenverwachtingen. Maak kennis met de RetailRookies 2018-2019: tien innovatieve pioniers die inspelen op nieuwe consumentenbehoeften en de retail kleur geven. Deze vijfde editie is samengesteld door de redactie in samenwerking met Tony’s Chocolonely-topman Henk Jan Beltman, gasthoofdredacteur van het septembernummer van RetailTrends.

De RetailRookies hebben ieder een eigen ambitie, een eigen definitie van succes. Begonnen op een wit vel, aan het begin van een nieuw avontuur. De RetailRookies bewijzen dat retail leuk, dynamisch en springlevend is!

De RetailRookies strijden tijdens het Retail & Brands Festival om de titel: RetailRookie of the Year 2018-2019, met dit jaar als hoofdsponsor ABN Amro. Iedere RetailRookie staat zestig seconden oog in oog met drie retailexperts. Wie weet de vakjury in die ene minuut het meest te overtuigen van zijn concept?

Nog geen tickets voor het Retail & Brands Festival? Kijk op de website voor meer informatie en om je aan te melden: retailandbrandsfestival.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!