Retailers moeten kosten nieuwe creditcard betalen

De detailhandel wordt door de creditcardaanbieders gedwongen de betaalautomaten aan te passen dan wel te vervangen om de invoering van de nieuwe, veiliger creditcard mogelijk te maken. De invoeringskosten bedragen voor de retailers 96 miljoen euro. Het is je reinste chantage, zegt Els Prins, secretaris betalingsverkeer van MKB-Nederland in het Algemeen Dagblad. Wij kunnen geen kant op. Als de aanbieders niet over de brug komen, overweegt onze achterban serieus de ‘plastic betaalkaart’ niet langer als betaalmiddel te accepteren, aldus Prins.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!