Wehkamp heeft nieuwe marketingdirecteur

Rudolph van der Kraan start vanaf vandaag als marketingdirecteur bij Wehkamp. Hij is verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de online retailer.

Ton van Eijk die op interim basis deze functie vervulde, zal zich volledig richten op de strategie en doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl.  Van der Kraan wordt verantwoordelijk voor de marketing en de dagelijkse aansturing van de marketingafdelingen van de webwinkel. Daarnaast zal Ton van Eijk de directie strategisch blijven adviseren op het gebied van marketing, positionering en branding.

Van der Kraan was in zijn vorige functie werkzaam als director brands van V&D, daarvoor onder andere als design operations manager bij OTTO Group Londen en als creative/merchandising director, bij Olly's BV (Oilily).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!