DA wil meer eigen merk in schappen

Drogisterijketen DA gaat het aandeel huismerk binnen zijn winkels flink uitbreiden. “Ons eigen merk is een belangrijke klantenbinder”, vertelt Bert Bargboer, algemeen directeur van DA, in de jongste editie van RetailTrends. “Klanten vragen ook om ons huismerk. De komende jaren willen we het aantal sku’s in ons huismerk dan ook verdubbelen.”

Het voeren van huismerken gaat niet ten koste van A-merken, laat Gert Blaauw, directeur winkeloperatie DA, weten. “De merkartikelen blijven een belangrijke rol spelen binnen DA en de winkels. Zij zijn toonaangevend als het gaat om innovaties. Dat waarderen we door ze in de winkels en in folders en magazines regelmatig onder de aandacht te brengen. Wij willen klanten de keuze bieden en dat begrijpen de merken waarmee we samenwerken.”

Lees het interview met de directie van DA in de maart-editie van RetailTrends, die vandaag verschijnt. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!