Lay’s vraagt consument om nieuwe smaak chips

Chipsmerk Lay’s heeft de hulp van de Nederlandse consument ingeroepen voor een nieuwe chipssmaak. De zogeheten Maak de Smaak-campagne werd zondag afgetrapt door topkok Joop Braakhekke. Dat meldt persbureau ANP.

De winnaar van de actie ontvangt 25 duizend euro en één procent van de omzet van zijn/haar smaak. De winnende smaak ligt vanaf begin 2011 maximaal een jaar in de winkels als nieuwe Lay's Limited Edition.

Lay’s is onderdeel van het Amerikaanse voedingsmiddelenconcern PepsiCo.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!