Weed marketingtopman Unilever

Was- en voedingsmiddelenproducent Unilever heeft Keith Weed benoemd tot chief marketing & communications officer. Weed treedt per 1 april aan in zijn nieuwe functie. De nieuwe marketing topman is nu nog verantwoordelijk voor de divisie Home Care, Oral Care & Water.

Ceo Paul Polman noemt de benoeming van Weed ‘een belangrijke stap richting scherpere focus op de consument’. Weed wordt verantwoordelijk voor de marketing, inclusief de ontwikkeling van het Unilever-merk. Daarnaast krijgt hij de supervisie over het communicatiebeleid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!