Jeugd spendeert te veel aan bellen

Veel jongeren hebben het bellen met hun mobieltje niet meer in de hand. Meer dan de helft geeft meer geld uit aan bellen dan ze zich kunnen veroorloven en een derde van hen zit zelfs ver boven het budget. Dat blijkt uit onderzoek van Wijzer in Geldzaken onder 1700 jongeren.

Om jongeren te leren met geld om te gaan is de campagne ‘Zonder cash ben je nergens’ van start gegaan. Op de website zondercashbenjenergens.nl kunnen jongeren hun belgedrag invullen, waarna een persoonlijk advies volgt via een virtueel mannetje met de naam ‘Cash’. Op Hyves en TMF wordt ook aandacht besteed aan ‘Cash’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!