Supermarkt in Israël gebruikt moord in commercial

Een supermarktketen uit Israël heeft een commercial gebaseerd op de moord op een kopstuk van de Palestijns Islamitische Hamas beweging .

De commercial toont onder het motto ‘elimineer de prijzen’ beelden van een bewakingscamera, waarop een vrouw met grote hoed en zonnebril en een man met pet en poloshirt winkelen. Zij plaatsen ‘stiekem’ producten in hun winkelwagentje. De personen uit de commercial vertonen een grote gelijkenis met twee van de 27 verdachten van de moord op Hamasleider Mahmoud al-Mabhouh.

Deze Hamasleider werd op 19 februari in Dubai om het leven gebracht. Deze moord zou het werk zijn van agenten van Israëlische inlichtingendienst Mossad. Na de moord gaf de politie van Dubai foto’s vrij van de verdachten. Onder deze foto's bevonden zich ook afbeeldingen van de twee personen die lijken op de figuranten in de supermarktcommercial.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!