Tesco lanceert eigen kledinglijn

De Britse supermarktketen Tesco lanceert deze maand een eigen modelijn. Dat meldt het Britse blad Marketing Magazine. Onder het merk ‘Florence & Fred Couture’ zullen zestien verschillende mode-items via een speciale webwinkel worden verkocht.

Vorige maand werden al stukken uit de collectie getoond op de London Fashion Week, waar Tesco sponsor van is. Volgens Marketing Magazine is de kledingrange hoog gepositioneerd en varieert de prijs van de items van veertig tot 140 pond (45 tot 155 euro).

Terry Green, directievoorzitter van Tesco’s kledingdivisie, heeft aangegeven dat het vertrouwen in het succes zeer groot is. “De najaars- en wintercollecties 2010 worden inmiddels ontworpen”, aldus Green.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!