Alice.com blijft groeien

Webwinkel Alice heeft in ruim negen maanden tijd meer dan honderdvijftig klanten verworven. Dat meldt Twinkle Magazine op haar site. Het online-verkoopkanaal voor levensmiddelenfabrikanten is in juni vorig jaar opgezet. Voor dertig van haar klanten heeft Alice.com inmiddels speciale ‘branded retail websites’ ontwikkeld.

Alice.com draagt zorg voor voorraadbeheer en fulfilment van weborders. De online-bestellingen, waarbij een combinatie kan worden gemaakt van verschillende merken, worden gratis bij de klant afgeleverd. Hiervoor ontvangt Alice.com 35 procent van de verkoopprijs die consumenten betalen. Daarnaast verdient het bedrijf aan het aanbieden van advertentieruimte en marketingprogramma’s.

“Op Alice.com worden momenteel ongeveer tienduizend verschillende producten verkocht”, aldus medeoprichter en ceo Brian Wiegland. “Het aanbod kan dit jaar oplopen tot dertigduizend items.” Zowel kleine gespecialiseerde fabrikanten als levensmiddelenconcern Unilever zitten in de portfolio.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!