Warenhuis de Bijenkorf introduceert een online fotoboekenservice op zijn website. Dat meldt Marketing Tribune donderdag. Voor deze nieuwe service gaat het warenhuis een samenwerking aan met Albumprinter.
De klant kan kiezen uit een linnen, foto of leren omslag. Daarnaast biedt de fotoboekenservice zes verschillende formaten fotoboeken en kunnen de bundels worden uitgebreid met extra pagina’s, hoogglans papier of een persoonlijke omslag. De consument hoeft geen software te downloaden voor het maken van een online fotoalbum.
Beide bedrijven zijn zeer tevreden over deze nieuwe samenwerking. “Het fotoboek sluit prima aan bij de wensen van onze klant. Hiernaast is de fotoboekenservice een mooie aanvulling op ons online assortiment. We hebben hoge verwachtingen van dit nieuwe product”, aldus Pieter Heij, e-commerce manager van de Bijenkorf. Ook Kees Arends, algemeen directeur van Albumprinter, zegt trots te zijn op deze nieuwe relatie. “De Bijenkorf is een A-merk in de retailwereld en voor ons een perfecte nieuwe partner. Wij streven naar de best mogelijke tevredenheid van beide partijen”, aldus Arends.
Bijenkorf in zee met Albumprinter
Gepubliceerd op 19 maart 2010 om 00:00
Reacties 0