Bijenkorf in zee met Albumprinter

Warenhuis de Bijenkorf introduceert een online fotoboekenservice op zijn website. Dat meldt Marketing Tribune donderdag. Voor deze nieuwe service gaat het warenhuis een samenwerking aan met Albumprinter.

De klant kan kiezen uit een linnen, foto of leren omslag. Daarnaast biedt de fotoboekenservice zes verschillende formaten fotoboeken en kunnen de bundels worden uitgebreid met extra pagina’s, hoogglans papier of een persoonlijke omslag. De consument hoeft geen software te downloaden voor het maken van een online fotoalbum.

Beide bedrijven zijn zeer tevreden over deze nieuwe samenwerking. “Het fotoboek sluit prima aan bij de wensen van onze klant. Hiernaast is de fotoboekenservice een mooie aanvulling op ons online assortiment. We hebben hoge verwachtingen van dit nieuwe product”, aldus Pieter Heij, e-commerce manager van de Bijenkorf. Ook Kees Arends, algemeen directeur van Albumprinter, zegt trots te zijn op deze nieuwe relatie. “De Bijenkorf is een A-merk in de retailwereld en voor ons een perfecte nieuwe partner. Wij streven naar de best mogelijke tevredenheid van beide partijen”, aldus Arends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!