Onderzoeks- en adviesbureau Passionned Group is gestart met het jaarlijkse Nationaal Onderzoek BI. Hieraan nemen bedrijven deel die actief zijn in diverse marktsectoren en bedrijven. De Passionned Group wil dit jaar het aandeel retailers laten stijgen en nodigt retailorganisaties uit om deel te nemen aan het onderzoek.
Het Nationaal Onderzoek BI is in Nederland het grootste intelligence onderzoek. Het geeft deelnemers de mogelijkheid om hun organisaties kosteloos te benchmarken op business intelligence en goede stuurinformatie. “Het voordeel van deelname is de mogelijkheid om je eigen werk door deskundigen van buiten kritisch te laten beoordelen”, meent Egbert Dijkstra, director Intelligence Ahold, die twee jaar geleden de prijs van ‘De slimste organisatie 2008’ mee naar huis nam.
Retailers die de vragenlijst invullen ontvangen direct, kosteloos op maat gesneden advies, en een gedetailleerde benchmark van de behaalde score ten opzichte van branchegenoten op verschillende dimensies. Ook maken zij kans op de Business Intelligence Awards, de prijs voor de ‘Slimste organisatie van 2010’ .
Elke tiende deelnemer ontvangt het onderzoeksrapport ‘De 7 grootste valkuilen in Business Intelligence’ (ter waarde van € 275,-). Dit geeft inzicht in de kritische succesfactoren van business intelligence en performance management en is gebaseerd op jarenlang nauwgezet onderzoek en ervaringen van honderden BI verantwoordelijken en experts. Dit rapport kan ook los worden besteld.
De Nationaal BI Survey is een initiatief van onderzoeks- en adviesbureau Passionned, VNU Computable, Rotterdam School of Management, Overheidsmanagement, Internationaal Management Forum, Finance & Control en de CRM Association. Het wordt uitgevoerd onder honderden bestuurders en (BI) managers in het bedrijfsleven en de not-for-profit sector. Organisaties met minder dan honderd medewerkers of die diensten verlenen op het vlak van ICT/BI zijn uitgesloten van deelname aan het onderzoek en de Awards.
Retailers die deel willen nemen aan het Nationaal Onderzoek BI kunnen hier klikken.
Deelname onderzoek Business Intelligence
Gepubliceerd op 23 maart 2010 om 00:00
Reacties 0