Prijs voor misleidend product

Wakker Dier roept consumenten op producten in te sturen voor de Liegebeest Verkiezing 2010. De actiegroep wil zo de aandacht vestigen op misleidende producten of reclames als het gaat om dierenwelzijn.

Consumenten kunnen tot 20 augustus stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen ontvangt in september de Liegebeest Trofee. Stemmen kan op de website van Wakker Dier.

Vorig jaar ging de reclame ‘Kalfsvlees, daar word ik vrolijk van’ met kok en tv-presentator Rob Geus met de twijfelachtige eer aan de haal. Het spotje verdween vervolgens van de buis. Ook de verpakkingen van de Dulano worst van de Lidl en de Groninger Metworst werden na de verkiezing aangepast.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!