Het sportkledingmerk Trespass wil meer gaan ondernemen in Nederland. Dat meldt Sport Partner. Onder leiding van agent Reinier Hartman wil het Schotse merk, dat in zestig landen operationeel is, gaan samenwerken met grote partijen in de sportbranche van Nederland.
Samen met business development manager Stephen Anderson bezocht Hartman diverse partijen en legden ze uit wat het merk kan betekenen voor de omzet en het rendement van sportzaken. Volgens het duo is de respons veelbelovend te noemen.
Trespass werd midden jaren `80 gelanceerd en hanteerde een `value for money` aanpak. Het merk richt zich op het hele gezin. Inmiddels is skikleding te vinden in de collectie en heeft Trespass outdoor- en beachcollecties plus een veelzijdig accessoiresprogramma. Tevens worden sinds kort schoenen aangeboden. De jaaromzet van het sportkledingmerk kwam in 2009 uit op 75 miljoen euro.
Trespass voert activiteiten in Nederland op
Gepubliceerd op 17 augustus 2010 om 00:00
Reacties 0