AH stunt vaker met vlees dan C1000

C1000 stunt niet vaker met vlees dan andere supers. Zo had Albert Heijn de afgelopen periode zelfs vaker vleesaanbiedingen dan C1000. Ook is het vlees bij C1000 tijdens aanbiedingen niet exhorbitant goedkoper dan bij concurrenten. Dit blijkt uit een onderzoek van PCNDATA uit Wormerveer.

Het onderzoeksbureau denkt dat de acties van Wakker Dier tegen C1000 meer gericht zijn op het 'goedkope' imago van C1000, dan dat de campagne op het actiebeleid is gericht.

Wat wel achterblijft bij de concurrentie is het vegetarisch assortiment van C1000. Zo ligt dit percentage bij concurrenten als Super De Boer en Plus op dertien procent tegenover circa vijf procent bij C1000.

De supers die de afgelopen periode het vaakst vlees in de aanbieding hadden zijn Albert Heijn en Super De Boer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!