'Pinnen in café nekt fooien'

Branchevereniging Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wil meer horecagelegenheden aan het pinnen helpen. Om het betalen met plastic te bevorderen is de KHN dan ook een campagne gestart. De cafés zien dat echter niet zitten, want er wordt gevreesd voor een flinke afname van het aantal fooien, omdat klanten vaak precies pinnen wat ze uitgeven.

“Als pinnen in de horeca gemeengoed is, dan is dat desastreus voor ons café”, laat Rob Luijten van café De Wildeman in Eindhoven weten. Patrick van Asch, ondernemer in Breda is ook niet blij met de campagne die vandaag aftrapt. “De fooien zijn nihil met louter elektronisch betalen, weet ik uit ervaring.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!