Tesco test afhaalpunt voor online klant

De Britse supermarktketen Tesco test een speciaal afhaalpunt voor online consumenten bij een eigen fysieke winkel. De zogeheten drive-through supermarkt wordt getest in de plaats Baldock.

Een klant bestelt en betaalt via internet en heeft dan twee uur de tijd om zijn boodschappen op te halen. Op een apart gedeelte van het parkeerterrein wordt de bestelling op vertoon van een print van de order ingeladen door medewerkers van de supermarkt.

De extra kosten zijn twee pond (2,45 euro) extra, maar dat is nog altijd één pond minder dan een levering aan huis. Volgens Tesco is de service vooral ideaal voor ‘huismoeders die al veel tijd kwijt zijn met het naar school brengen van de kinderen’. Wanneer de test succesvol is, zal de Britse marktleider het concept verder uitrollen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!