Bol.com richt vizier op België

Webwinkelreus Bol gaat zich richten op de Belgische markt. De webverkoopmarkt is daar jarenlang verwaarloosd.

"Tot onze verbazing constateerde we recentelijk dat we 25 duizend trouwe klanten hebben in België", aldus Bol.com topman Daniel Ropers. Belgen die bestelden moesten echter wel langer op hun bestelling wachten en konden alleen met creditcard betalen. Ook waren lokale tv-series voor hen taboe, omdat Bol.com die niet in het assortiment had.

Door in te spelen op bovenstaande punten, een Belgische klantenservice te openen en in een gratis retourdienst te investeren wil Bol.com zichzelf aantrekkelijker maken voor onze zuiderburen. De Belgische markt staat volgens de webwinkel nog in de kinderschoenen en is een kleintje vergeleken bij de volwassen Nederlandse markt van zo'n zeven miljard euro aan webbestedingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!